პრეზენტაციის შეფასების
რუბრიკა:
1
|
საინტერესო
შესავალი, მასალა მრავალფეროვანია
|
2
ქულა
|
2
|
თემის
გასაგებად წარმოდგენის უნარი
|
2
ქულა
|
3
|
თვალსაჩინოებების
გამოყენება
|
2
ქულა
|
4
|
ადეკვატური
კითხვა–პასუხი
|
2
ქულა
|
5
|
კლასთან
კონტაქტი
|
1ქულა
|
6
|
დროის
ლიმიტის დაცვა
|
1
ქულა
|
დისკუსიის შეფასების
რუბრიკა
შეფასების კრიტერიუმები
|
I დონე - 1-5
ქულა
|
II დონე - 6-8ქულა
|
III დონე - 9-10 ქულა
|
მოსმენა
|
იშვიათად უსმენს და უყურებს ორატორს
|
ხშირად უსმენს და უყურებს ორატორს
|
ყოველთვის უსმენს და თვალს ადევნებს
ორატორს
|
საუბარი
|
მეტყველება არამკაფიოა და მსმენელებს
უჭირთ მისი გაგება
|
მეტყველება ძირითადად გასაგებია
და უყურებს მსმენელებს
|
მკაფიოდ მეტყველებს და უყურებს
მსმენელებს
|
არავერბალური კომუნიკაცია
|
იშვიათად იყენებს არავერბალური
კომუნიკაციის ფორმებს
|
ხშირად შეუძლია არავერბალური კონტაქტის
დამყარება
|
შეუძლია ეფექტურად აღიქვას და გამოიყენოს
არავერბალური კომუნიკაციის ფორმები (თვალით, ჟესტებით, გამომეტყველებით, ხმით)
|
მონაწილეობა
|
მცირე ინტერესი აქვს; არ გამოხატავს
ან ვერ უკავშირებს თავის მოსაზრებებს სადისკუსიო თემებს
|
ძირითადად გამოხატავს ინტერესს;
კომენტარები და აზრები ყოველთვის თემის გარშემო არაა
|
უჩვენებს ინტერესს დისკუსიის თემისადმი
საჭირო კომენტარებითა და აზრების გამოთქმით
|
თანამშრომლობა
|
იშვიათად თანამშრომლობს და იცავს
დისკუსიის წესებს
|
ძირითადად თანამშრომლობს თანაკლასელებთან,
ზოგჯერ ერთვება სხვის საუბარში, ძირითადად იცავს დისკუსიის წესებს
|
თანამშრომლობს თანაკლასელებთან,
სხვებს აზრის გამოთქმას აცდის და იცავს დისკუსიის წესებს
|
მოსაზრების არგუმენტირება
|
მოსაზრება მოკლებულია ლოგიკურ კავშირს
საკითხთან და არ არის გამყარებული ფაქტებით
|
მოსაზრების გასამყარებლად გამოყენებულია
სადავო ფაქტები და ცნებები
|
მოსაზრება ორიგინალურია და გამყარებულია
რეალური ფაქტებითა და ცნებებით, რომლებიც ლოგიკურ
კავშირშია საკითხთან
|
პროექტის შეფასების რუბრიკა
|
ელემენტარული
1 ქულა
|
მისაღები
2 ქულა
|
ოსტატური
3 ქულა
|
1.მიზანი
|
არ
არის კარგად გამოკვეთილი,ბუნდოვანია
|
ხდება
ერთ მიზანზე ფოკუსირება
|
მიზნები
კარგად არის გამოკვეთილი და მარტივად აღსაქმელია
|
2.
ორგანიზება
|
სუსტად
არის ორგანიზებული, იდეებს შორის არ არის ლოგიკური ჯაჭვი, რაც აბნევს მკითხველს|მსმენელს.
|
თანმიმდევრობა
გააზრებულია,ზოგი გადასვლა იდეებს შორის მარტივია ზოგი კი გაუგებარი.
|
კარგად
არის ორგანიზებული,ლოგიკურად ხდება გადასვლა ერთი იდეიდან მეორეზე,ორგანიზება ზრდის
პროექტის ეფექტურობას.
|
3.
შინაარსიის კორექტურობა
|
ხშირად
გვხვდება შეუსაბამო,მცდარი ინფორმაცია
|
ძირითადად
კორექტულია, ზოგიერთი ინფორმაცია შეუსაბამოა ან მცდარია იფორმაცია.
|
მთლიანად
კორექტულია, ფაქტები ზუსტი და მკაფიოა.
|
4.
ენობრივი გამართულობა
|
ენობრივად
გაუმართავია, ხშირია შეცდომები.
|
ენობრივად
გამართულია, მცირეა შეცდომები.
|
ენობრივად
გამართულია, დაცულია პუნქტუაციის ნიშნები.
|
5.
კვლევა
|
კვლევა
არა ეფექტურად არის დაგეგმილი, გამოყენებული წყაროები არ არის სანდო, ანალიზი ზედაპირულია.
|
კვლევა
დაგეგმილია, გამოყანებულია შეზღუდული რაოდენბის წყაროები, ანალიზი მისაღებია.
|
კვლევა
არის დაგეგმილი, გამოყენებულია არაერთი წყარო და ანალიზი სიღრმისეულია.
|
6.
თვალსაჩინოებები
|
თვალსაჩინოებები
ხშირად შინაარსთან შეუსაბამოა.
|
თვალსაჩინოებების კავშირი შინაარსთან ნათელია, მაგრამ ერთფეროვანია.
|
მრავალფეროვანია,შეესაბამება
შინაარს და აკურატულად არის შესრულებული.
|
7.
შემოქმედებითობა
|
შემოქმედებითობა
მცირედ ჩანს.
|
ზოგჯერ
ჩანს ჯგუფის ორიგინალური აზრები, რაც პროექტს უკეთ წარმოაჩენს.
|
ჩანს
ჯგუფის ორიგინალურობა,
სიახლე
და თავისებური ხედვა, რაც პროექტს ორიგინალურს ხდის.
|
8.
კავშირები საგნებთან
|
არ
ჩანს ჯგუფის კომპენტენცია საგნებში, გვხვდება ფაქტების უზუსტო ინტერპრეტირება.
|
მოსაზრებები
დაკავშირებულია ერთი ან ორი საგნიდან მიღებულ ცოდნასთან.
|
ხდება
მთავარი მოსაზრებების დაკავშირება სხვადასხვა საგნიდან მიღებულ ცოდნასთან, რაც მიუთითებს
ჯგუფის მრავალი მიმართულებით კომპეტენტურობაზე.
|
9.
დასკვნები
|
დასკვნები
არ არის ჩამოყალიბებული
|
დასკვნები
ჩამოყალიბებულიაკვლევის ადეკვატურად, მაგრამ არ არის მკაფიო.
|
დასკვნებში
არის სიახლე, ლოგიკური კავშირი იგრძნობა კვლევასთან. ისინი მკაფიოდაა ჩამოყალიბებული.
|
10.
პრეზენტაცია
|
ეფექტურად
არ არის წარმოჩენილი პროექტის არსი, უჭირს აზრის ჩამოყალიბება და პასუხის გაცემა.
არ არის მიზნობრივად გამოყენებული თვალსაჩინოებები.
|
ბუნდოვნად
აყალიბებს პროექტის არსს, იყენებს თვალსაჩინოებებს, პასუხობს შეკითხვების უმეტესობას.
|
ნათლად
არის ჩამოყალიბებული პროექტის არსი, მეტყველება მკაფიო და დამაჯერებელია, იყენებს
თვალსაჩინოებეს და პასუხობს ყველა კითხვას.
|
No comments:
Post a Comment